piątek, 7 lutego 2014

moja dalsza przygoda;) tildy i lale ;)

w między czasie powstał renifrek, który pojechał na licytację dla Elizy Banickiej:


myszki, które miały być misiami, ale źle stworzyłam wykrój, (teraz już wiem w czym rzecz) , one powędrowały na licytację WOŚP, nie zdążyłam zrobić im niestety zdjęcia, zostało tylko jedno






Moja Lenusia dorobiła się pościeli :) 




Nałogiem szycia lal i tild zaraziłam się od Foggi, ona tworzy przepiękne rzeczy :) i ja nie mogłam się oprzeć i córeczce na pierwsze urodziny sprezentowałam księżniczkę która wyszła z pod jej ręki:)


Piękna i bardzo starannie wykonana, mogę wszystkim polecić ;)
Podziwiając tą śliczną tildę wzbierała we mnie chęć, żeby spróbować uszyć podobną... no i spróbowałam ;) wiem, że daleko mi do Foggi, ale możliwość tworzenia daje mi wiele radości, myślę też sobie, że praktyka czyni mistrza i może kiedyś, będę w stanie uszyć coś co będę mogła postawić obok jej prac. 

a tak prezentuje moje anielice: 


i tilda stworzona dla koleżanki :)



i tak od Foggi trafiłam na lale Tatiany Conne . Oh i ah. zakochałam się w każdej uszytej przez nią lali, tudzież zajączku, myszce, owieczce, koniku itp.. Z pod jej ręki wychodzą cudowne rzeczy i tylko takie, z dbałością o każdy szczegół. i tak uszyłam swoją pierwszą lalę ;) Tatiana zawsze będzie moim niedoścignionym wzorem. 

pierwsza:



i druga:





i trzecia ;) jak zacznę szyć lalę, nie mogę spać w nocy i muszę ją skończyć ;) 





Dla tych co chcieli by uszyć lalę załączam wykrój na lalkę i kurteczkę z kapturem, niestety tutoriala znaleść nie mogę, najprawdopodobniej po wydrukowaniu nie zapisałam adresu ;( w razie pytań jakichkolwiek piszcie, chętnie pomogę ;) lala z wykroju ma wielkość ok 40 cm





6 komentarzy:

  1. Już wiem do kogo się zgłoszę przed Świętami Bożego Narodzenia po reniferka:) Cudne rzeczy Pani szyje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem dobry początek.Trzymam kciuki i będę Ci kibicować.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodałam Panią do listy blogów, które odwiedzam, zapraszam równiez do mnie http://kreatywnydomek.blogspot.com/, też niedawno zaczęłam przygodę z szyciem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace! Jak na początkującą to nieźle Ci idzie ;) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdolna osóbka.. Powodzenia. Będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń