sobota, 8 lutego 2014

mój pierwszy konik ;)

Tak to już ze mną jest, że jak usiądę i zacznę sobie przygotowywać szablony do uszycia to już nie mogę się oderwać od szycia ;) a, że wczoraj dzieci były dla mnie łaskawe (właściwie to młodsza) i poszła spać o 19.30 a starszy chciał bajki oglądać, mogłam się całkowicie zająć swoją pracą. Nie wiem kiedy zauważyłam, że już 2 godzina, więc pora spać, bo córa o 7 robi pobutkę ;), dziś dokończyłam i przedstawiam efekt ;) jest on podobnie jak owieczka dość duży, ma ok 50 cm wielkości, przewyższa owieczkę o głowę ;)










wrzucam Tutoriale do uszycia konika:






6 komentarzy:

  1. Piękny! Moja córka jest na etapie koników :/ Można gdzieś znaleźć wykrój na niego???

    OdpowiedzUsuń
  2. na jakimś rosyjskim forum znalazłam wykrój, ale nie podam dokładnych namiarów, bo nie pamiętam, postaram się w wolnym czasie, zeskanować i załączyć wykroje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta kobyłka :) Ma świetne galotki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń